2013. november 30., szombat

Chapter 03.~Kínos~

sziasztok^^
megírtam a 3.részt,ami szerintem elég gagyi lett.:|| bocsi,hogy ezen a héten nem hoztam időben részt,de büntetést kaptam..:/xd és wow,hát 5 feliratkozó és hamarosan 700 kukkoló:3 nem a legtöbb,de nagyon örülök neki:')) jelenleg Midnight Mamories lázban vagyok,ráadásul nagyon nagyon izgulok a jövőhét miatt,úgyhogy tényleg bocsi hogyha esetleg tényleg nem lett jó ez a rész.:|:) mind1,jó olvasást:3:DD 

Harry Styles
A legkellemetlenebb helyzet az,hogy a saját véredben ázva állsz egy olyan ember előtt aki iránt vonzódást érzel.Egyszerűen nem akartam,hogy ilyen körülmények között lásson meg.Főleg,hogy kivel együtt.A wc ajtaja eltakarta Louis testét,így csak én látszódtam egyedül.Szörnyű,és rendkívül szokatlan,hogy múlt héten én találtam rá élete talán egyik legváratlanabb fordulatában,most meg ő lát engem így.Talán ez is egy jel akar lenni?Közben odasétáltam a tükör elé,majd megnéztem magam.Letöröltem az arcomról a felesleges vért,de aztán rájöttem,hogy ez mit sem segít.Lehajoltam a csaphoz,majd addig vizeztem magam amíg le nem enyhült a vérzés.Közben Louis becsukta az ajtót,majd engem követve,ő is az arcát borogatta.
-Srácok,még jó hogy nem öltétek meg egymást!-mondta az egyik srác,aki elvileg itt dolgozik.A bal mellkasán lévő kis kitűzőről leolvastam,hogy Niall Horan.
-Hát,köszi a segítséget.-megköszöntem,majd megfordultam-Bár nyugodtan hívhatnátok az elmegyógyintézet telefonszámát ennek a gyereknek.-mutattam Louis-ra,közben még mindig tartottam a szemkontaktust Niall-el és Jay-el.Amikor éreztem,hogy Louis engem bámul,a fejemet felé fordítottam.Elkezdtek nevetni,ami szemmel láthatólag neki nem tetszett.
-Harry,ez nem vicces úgyhogy kussolj!-figyelmeztetett,közben én újból elfordultam a csap felé,és elkezdtem borogatni az arcom.-Különben inkább örülnél,hogy nem tálaltam ki Claire-nek.-mondta,közben neki támaszkodott a csap álványnak.
-Hagyjál már Claire-el!Miért kell mindenbe belekötnöd?-kérdeztem,majd ugyan azt csináltam amit Louis.
-Mert tetszel neki!Ezt akartad hallani?-mondta,mire én egy nagy meglepettséget szikráztam magamból.Elmosolyodtam,de nem akartam semmi olyan jelet mutatni Louis-nak,hogy örülök ennek.Nem mondtam semmit,csak megfordultam a tükör felé.A vérzés már elállt.Kidobtam a véres zsebkendőket,majd kifelé vettem az irányt.
-Louis,miért kell ilyennek lenned?-kérdeztem komolyan,ami következtében egy nagy sóhaj hagyta el a száját.-Két év már nagyon messze van.Fogd már fel!-mondtam,majd kimentem a mosdóból.Számítottam arra,hogy Claire még mindig ott áll a férfi mosdó mellett.De sehol nem láttam.Átférkőztem magam a tömegen,majd visszamentem a pulthoz.A haverom akivel jöttem,Zayn,már nem ült ott a pult előtt.A sörömet sem találtam a helyén,ahol hagytam.Mindenféle gondolat átjárt a fejemen.Most itt üljek egyedül a sörömet iszogatva,vagy menjek táncolni.Vagy mind a kettő?Ekkor kértem gyorsan egy üveg Jack Daniel's-t Niall-től,aki már ott volt a kiszolgáló pult mögött.
-Látom eléggé tönkretették a kedved.-utalgatott.Közben lehúztam már a fél üveget,majd erőteljesen lecsaptam.Kicsit megszédültem,de közben próbáltam magam összeszedni.
-Jól látod haver.-válaszoltam,majd folytattam az ivást.Egyszerűen úgy éreztem nem akarom,de erős késztetést éreztem afelől,hogy ezt mind lehúzzam.Jól akartam magam érezni,és nem hagytam,hogy Louis elvegye minden kedvem.

Claire Higgins
Meglepődtem.Be akartam menni,de nem tehettem.Amikor láttam,hogy becsukják az ajtót,borzasztóan aggódtam érte.Ami számomra nem hagy megnyugvást,hogy kivel?Kivel kerülhetett ilyen konfliktusba?A lányokkal táncoltam,amikor eszembe jutott valami.Louis sehol.
-Nem tudjátok hol van Louis?-kiabáltam nekik.A zene nagyon hangos volt,így alig tudtuk megérteni egymás szavait.
-Elvileg mosdóba ment.-válaszolta egyik barátnőm,Kendall.A szám elé tettem a kezem,majd elrohantam.Szörnyű gondolataim voltak,amik arra késztettek,hogy mégis a férfi mosdóba kell menjek.Nem érdekelt mit látok,vagy mit hallok,de be kellett mennem.A mosdó ajtajához érkezve valaki erősen nekilökött az ajtónak.Mivel az arcom teljes erőből az ajtónak csapódott,megszédültem.Az orromból ömlött a vér,amit egy zsebkendővel próbáltam elhárítani.Mi van itt?
-Takarodj tőle te szemét!-kiabálta valaki,akinek a hangja felettébb ismerős volt.Felnéztem rá,és Harry-t pillantottam meg,aki próbálta elzavarni azt a részeg férfit.-Én már túl vagyok egy verekedésen ne kelljen még egyszer belevágnom!-kiabálta,amivel elüldözte a srácot.Harry hangján tisztán hallatszott,hogy már lehúzott néhány pohárral.Ő se lehetett magánál,de legalább jókor volt jó helyen.Felsegített.Elmosolyodtam,amikor az arcunk szinte már súrolta a másikét.De elhúzódtam,hiszen borzasztóan vérzek.
-Köszönöm!-mondtam,majd megfogta a kezem.Bevezetett a férfi mosdóba,ahol egyből a "csap alá bújtam",és próbáltam elhárítani a vérzést.Egy pillanatra felnézek a tükörbe.Louis áll mellettem,aki nem bírt szóhoz jutni.A keze tele volt véres zsebkendőkkel és kendőkkel.Mind a ketten meglepetten néztünk egymásra,majd elnevettük magunkat.Hihetetlen,hogy mind a ketten pontosan orrvérzéssel küszködünk.
-Mi történt veled Claire?-kérdezte Louis,majd egy pillantást vetett Harry-re.A tekintete mint macska és egy kutya.Louis szívesen elkapná,és megnyúzná Harry-t.De amit leolvastam mindkettőjük szeméből,és jobban megszemlélve a körülményeket,szerintem Harry Louis-al verekedhetett.De még nem akarok erre rákérdezni.-Ugye nem Harry bántott,esetleg?-találgatott,de sikertelenül.Louis túlságosan is bele van élve abba a tudatba,hogy Harry minden rosszat tenne velem.Nagyra tisztelem őt,hogy félt,és bármire képes lenne csak hogy ne essék semmi bántódásom.De túlzásba viszi ezt az egész dolgot.Lehet,hogy Harry régen valóban ilyen lehetett,őszintén,nem tudom.De eltelt két teljes év,azóta félretehette a rossz szokásait,és a jó útra térhetett.Louis erre is gondolhatna.
-Nem,nem ő volt!-rögtönöztem,közben fogtam egy zsepit az orromhoz.-Harry megmentett,megint!-mondtam határozottan,hogy Louis értse végre,hogy elég volt.
-Én most kimegyek!-mondta,majd a bal kezével szorosan megfogta a fejét.A másik kezével nekitámaszkodott a falhoz,és nagy levegőket kezdett el venni.
-Harry,jól vagy?-kérdeztem rémülten.Felnézett ránk,majd próbált magához térni.
-Persze,most már tényleg megyek!-válaszolta,majd dölöngélve,de kiment a tömegbe.
-Nyugi Claire,csak túl sokat ivott!-mondta Louis,majd folytattam tovább amit előtte.

~30 minutes later~

Az orrvérzésem elállt,így végre kimentünk a mosdóból.Elhúzódtam Louis mellől,majd eszeveszettül próbáltam megkeresni Harry-t,aki talán szörnyen rosszul lehetett.A pult felé sétáltam,ahol egy szőke,kócos srác beszélgetett néhány másik fiúval.
-Bocsi,zavarhatlak?-kérdeztem,mire egyből felfigyelt rám.Odasétált elém,majd a kezeit nekitámasztva a pultnak próbált elhelyezkedni.
-Persze,miben?-kérdezte teli mosollyal az arcán.-Egyébként csak szólíts Niall-nek,ha lehet.-tette hozzá,majd elmosolyodtam vicces arckifejezésén.Úgy látszott jó emberen keresztül keresem Harry-t.
-Én Claire vagyok,és nem láttál egy viszonylag magas,barna,göndör hajú srácot,akit különben Harry-nek hívnak?-kérdeztem,majd bólogatott.
-Miért nem ezzel kezdted!Az aki Louis-al verekedett?-kérdezte,majd egy nagyot nyeltem.Felhúzott szemöldökkel figyeltem Niall-t,aki egy pillanatra a fejem fölé pillantott..Szóval hát igaz.De most nem volt kedvem ehhez.
-Igen.Vele.-félrehúztam a számat,majd egyre türelmetlenül vártam amit mondd.
-Persze,hogy tudom.Ott áll mögötted!-mondta mosolyogva,majd ijedtemben gyorsan megfordultam.Ahogy megpillantottam Harry-t szörnyen megijedtem.
-Nyugi,olyan félelmetes lennék?-kérdezte mosolyogva,majd leült a mellettem lévő székre.-Milyen italt kérsz?-tette fel rögtön a másik kérdését.
-Nem tudom.Niall,szerinted melyik lenne a legjobb választás?-kérdeztem.Valójában sosem szoktam alkoholt inni,de most szeretnék egy jót mulatni.Nem árt nekem sem egy kis kikapcsolódás a jelenlegi állapotomban.
-Hát van bőven.Jack Daniel's,Martini,Jeger Maister.-tette le sorjában az üvegeket,amit én csak úgy megbámultam.Nem tudtam mit reagálni erre,csak vállat vontam.Végül elvettem a Jeger Maister-t,és úgy az üvegből lehúztam a feléig.Életem egyik legrosszabb döntése volt.Hirtelen Niall-re néztem,akiből már kettőt láttam.Minden egyes dolog megduplázódott amiből csak egy volt.
-Claire!Még túl korai ennyi nem gondolod?-kérdezte,mire nem válaszoltam semmit.Leugrottam a székről,majd bevetettem magam a tömegbe.Végül a szédülés elmúlt,és úgy éreztem magam mint előtte.Rendkívül furcsa pár perc volt számomra,főleg,hogy nem emlékszem arra,hogy hogyan kerülhettem be a tömegbe.Amikor pont az egyik kedvenc zeném kezdett el szólni,még jobban táncra perdültem.(music).Hirtelen két erős kéz átszövi a derekamat hátulról.Tisztán tudtam kinek állok háttal,így megfordultam.Harry száján széles mosoly nyílt.
-Tudod Claire,te egy elbűvölő lány vagy,és nagyon jó barát!-mondta,közben megfogta a kezem.Közelebb húzott magához,úgy,hogy az arcunk között lehetett vagy két-három centiméter.-Tetszel nekem,és nem akarlak bántani,se semmi!-mondta,majd furcsán néztem felé.De ettől függetlenül tetszett amit mondott.Mélyen egymás szemeibe néztünk.Meg akart csókolni,de nem engedtem.Harry-n teljesen látszott,hogy nincs jól.
-Harry!-figyelmeztettem-Jól érzed magad?-kérdeztem,mire bólogatott egyet.Nem hittem neki,valahogy nem tudtam.Pár másodperc után hirtelen össze vissza kezdett el dölöngélni.A szemei fennakadtak,majd hátra felé kezdett el dőlni.Nem volt már időm elkapni,így sikeresen hátraesett.Tisztán láttam,hogy a fejét nagyon beütötte.A rémültség teljesen átjárt a testemen,és nem tudtam,hogy mihez kezdjek vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése